Kumbang & Bunga

Nov 19, 2009

- - -now i can start- - -

...assalammualaikum...
...pe khabar org2 yg tgh baca...
...lama kita tak bertegur sapa...

...heheee, lieya terpaksa pg dah nak sebulan tp tak sampai pun...
...taksampai hati nak tgk log ni bersawang...
...taksampai hati tgk traffic menurun2...(ada hari gempar nuff, ajak la...=p)
...hati ni tak sabar2 nak baca kisah korang semua...
...rinduuu woooooo...

...lieya kat umah...yeeheeee...
...dah 2hari katumah...syok...
...exam???? alhamdullillah, semua lieya dapt buat, sebab semua exam lieya datang...
...takder satu pun lieya tak datang...=p
...susah senang, semua adalah...malas nak ingat benda yg dah lepas...
...hidup pandang ke depan...=D

________________________________________________________

...hari tu lieya balik, berjemput...
..ehhh, bukan la jemput kat UUM nun...
...kat hentian duta jer...




...ni lah org yg jemput lieya...

...lepas dia jemput lieya, terus kitorang g makan kat jj setiawangsa...
...nak tahu benda yg lieya kejar sangat nak mkn sampai tak balik umah dulu tu???...
...lieya teringin membuak2 makan 'jemput-jemput jepun'...=p


...ni haaaa...
...me with my 'tako tao'...

...lepas mkn tu, mkn meehonn catonesse pulak...
..minah yg dapat makan, tak pandang dah org sebelah...
...bucuk syik tersengih tgk lieya mkn...
...tersengih pun sengih laaa, janji lieya dapat mkn...=p


...yongchow fried rice, bucuk punyer...
...mmg mamat ni suka benar nasi goreng cina ni...

...special thankz to him...
...sebab bawak sy mkn n biarkan sy makin membesar,,,
...huhuuu...

...lieya dah list kan dah makanan2 yg lieya nak makan...
...dahsyat tak??...mmg nak jugak, tak kira...

...sushi juga termasuk dalam list lieya...
...1st time dapat mkn sshi...
...semua sbb room8 kata sushi octopus sedap...

...ya ampunnnn, mmg sedap laa...
...nak beli lagi...
...nak lagiii...

...semalam lieya ngan bucuk n adik2 balik kampung melaka...
...naik bus...
...pst pstttt, ada kisah dalam bus ni...
...ish3...



...nota kaki: mlm ni gegar semua warga blog...


...

8 comments:

imHepPie said...

apela agaknya kesah dlm bas ni eh

lieya orange M.I. said...

...tunggu2...sabar...=p

♥chentaMAYA™ said...

ehem2~

mier@merr said...

ehem.,..ehem...ehem...haha..

nga tunggu stori lam bas nih...ekeke

arque said...

woit.kisah atas bas?apekah?hahahaha.

joegrimjow said...

ehem ehem
kisah ape dlm bas ya?

kenwooi said...

i dont think i'll like sushi octopus.. =P

kenwooi.com

bulu said...

sushi xsedap..
uwek..
hahaha..