Kumbang & Bunga

Mar 14, 2011

- -Nuffnang, Follower & Belog- -

Salam

kali ini, entry yang membawa maksud 3 makna...
yang macam lieya sebut kat tajuk dia atas tu lah.... :)


cuba korang tengok gambar atas nih??? ada nampak ape2 perubahan tak..

heheeee, sebenarnyer lieya nak tunjuk blogger templates lieya.... ceria takkkk???
suka owh..macam matching jer biru ngan orange...
kalau korang kata tak cantik,takper lahhhhhhhh(amarah ni)
janji empunya blog sukaaaaaaaaaaa hehee :D


pasal nuffnang, lieya nak ucap tQ so much...im waiting for 3digits
(i dun care if u want call me minah kecoh :p)

untuk follower alieyaorange, tQ so much...
follow la sebab anda suka, bukan sebab musabab yang lain..

peace no war
eh, tetibe jer !

(^_^)

8 comments:

zeila said...

fuyoohhh..
nuffnang dah byk..tak gtau pun...

Sayang Amirah said...

bestnya nuffnang banyak... kita seringgit je ada

nub said...

style! hehe

zulhusnie mahadi said...

waaa, 3 digit..
nape ek tibe2 je rase cam ade orang nk blanja mcD je nih?
hahahaha...

Edy Zaidi said...

amboi..belanja plz dgn duit nuffnang..hehe

♥e'in♥ said...

bestnye nuff dh byk..

azi nur said...

yeko...cayala!

Syafiq Rosli said...

wah nk msuk 3 dgit eh..gd lcuk