Kumbang & Bunga

Feb 25, 2009

- - -wednesday- - -

...jap lg dah nk kul 12, rabu pn dah nk habis...
...kejer aku akin bertambah2 lorrrhhhh...
...aku rasa, next week mmg memenatkn lahhh...
...aku ader dua kuiz, n dua midterm...
...tambah 2 assingnment...

...haaa, hr ni, kelas aku full dr pg ke mlm...
...ptg la xder kelas kejap...
...hari ni jugak lah, aku dpt mcm2 kejerrr utk menyerabutkkan otak aku nih...

...okey, 1st pg td, kelas etnik...
...kelas etnik nih, mmg kene ader assignment yg kene wat...
...selasa br aku tau kene hantar ahad nih, gilezzz dahsyat...
...aku xwat aper2 lg okeyyy, aku br dpt input2 tuk assignment aku 2 semlm...
...n pg td, uztaz masuk jer kelas, dia ckp...
...'okey, kuarkn kertas sumerr, kita akan ader kn kuiz'...
...'sebab uztaz tgk ramai yg xdtg, jd mmg sesuai la wat kuiz'...
...nasib baik aku dtg tauu...
...tp, kuiz nyer xjd lahhhh...
...sebab, uztaz pn serba salah tgk student dia ramai2 merungut...
...'alaaaaaa' jer memanjang...
...pas2, muke masing2, risau semcm, (termasuk lah aku sekali)...
...haruslaahhh, aku risau...
...aku dahlah serabut ngan assignment etnik yg menyerabutkan 2...
...bkn aper, tetiber kene hantar cepat...
...duuhhhhh...


...pas hbis kelas etnik, kelas tid pulak...
...tid(aplikasi dalam komputer)...
...lecterur aku pn, masuk2 dia ckp cmnie...
...'actually, no class 4 2day'...
...aku ngan ziela, terus tersenyum lebar...
...aku lg semangat terlebih, siap dah nk angkat beg, nk bangun dah...
...sekali, sir aku 2, dia start lah membebel dia(jahat kutuk cikgu sndri)...
...dia terang nape xder kelas last minit ni...
...kalo dia explain kejap xperlahhhh...
...ni ader lah hal n hour...
...aku ngan ziela baru nk berangan balik awal...
...lepas, dia ckp2 sume, aku terus bangun...
...discus ngan group aku pasal assignment kejap...

...habis kelas tid, aku tergedek2 balik ngan ziela...
...kul 10 suku br sampai bilik...
...skali farah call ckp nk jumpa uztaz kul11...
...ya allah, penat pn xhabis lg weyh...
...pas2, aku bincang2 kejap, kitorang pn stuju jumpa 11.45 kat bilik uztaz...

...lepas aku lunch ngan bella, aku pn p la bilik 2...
...skali uztaz xderrr, dah bertambah serabut aku...
...yerrlahhh, aku nk cr uztaz, sebabb nk bincang tajuk yg nk wat assignment 2...
...tp uztaz xder, last2 aku pikir ahhh, wat jer lahhhhh...

...lepas 2, kul 12.30, aku ader kelas ngan bella...
...ni lg 1, ader kuiz(tp leh bukak buku)...
...hbis jer exam, cek jwpn terus...
...aku pn dpt lah 28 over 40...happy lahh sgt2, haha
...i2lah hasil aku wat kuiz sambil bukak buku, n pandang sebelah n depan...
...i2 dinamakan proses2 meniru bg yg xtau yerrr...

...hbis kelas pmn, kelas fm pulak...
...ini pn aku cuak, sebab dorg ckp ader kuiz jugak...
...aku gopoh2 lah semlm study cikit2 ngan ezzah...
...skali xdo ponnnn...
...blaja chapter baru jerr...
...but next week hr ahad, kuiz 2, en hisham pindah kn ke hr ahad 2...

...then, ptg, aku tido n gayut jer...
...pas2 mkn...

...then, mlm, pg kelas mikroekonomi...
...n puan pn ckp, nextweek rabu aku ader kuiz jugak...
...bertambah lah lg kuiz aku...

...sooooo, next week, aku mmg ader 2 midterm utk subjek pmn ngan wff...
...jdnyer, tambah dgn 2 kuiz yg aku ckp 2, sumenyer 4 lah disituu...
...tambah lg dgn assignment...
...waaaaaaaaaaaaaaaa, aku xtau lahhh...
...ni pn, aku rasa, pasni lmbat lglah aku nk berblogging ni...
...blog, sila laaa ko rindu kat tuan ko ni yerrr...
...babyeee blog...=)
...gudnyteee...


.

No comments: