Kumbang & Bunga

Feb 10, 2009

- - -his my evrything- - -

...cukup lah aku ckp, mlm td ialah hr yg paling menankutkan utk aku...
...sebabbbb aku takut kehilangan dia...
...yerrr, semalam bucuk ngan aku gaduh teruk...
...mmg aku yg start, n buat bucuk lg tambah susah...
...aku ckp aku dah boring ngan dia...
...aku ckp, dia xlayan aku n wat aku sorg2...
...aku sgt selfish...
...padahal, aku patut pikir, siang2, aku ngan bucuk ader gak msj2 tanyer dah mkn ker, tgh watper ker...
...ader gak dia call bila dia dah hbis kelas, bila dia free...
...aku patut paham naper dia nk kuar...
...lgpn tym 2 tym cuti, aku xpatut tambah tension dia...
...dia dah terlampau susah ngan dia punyer study...
...tym dia kuar, aku mula la wat perangai...
...aku takut dia naughty, aku xsuke bila dia xder ngan aku...
...jahatkan aku.....aku xpatut rasa mcm 2...
...aku patut puas hati cra dia layan aku...
...im should glad its him...
...apelah aku ni...
...padahal, contoh ader depan mata...
...ader yg hendset xbunyi siang2 hr, ader yg msj jarang2, yg xmesej lgsg pn ader...
...ader plak 2, dapat boyfrenz yg jahat n lg bz dri bucuk aku...
...aku patut trima seadanyer kn...
...aku xptut selfish pn...
...aku xsanggup kehilangan dia...
...aku xleh hidup tanpa dia...
...aku bleh gila tau...
...maner xgiler, bleh stress tau...
...lama2 bleh gila...
...aku xkisah org cakap aku bodoh or xpatut hanyer sebab lelaki...
...sebab lelaki itu, bucuk aku...(lantak la org nk ckp aper)
...memg slama ni aku asyik dgn dia jer...
...sampai kwn baik aku pn terabai...
...tp maybe aku akan ubah sedikit demi sedikit...
...wpn hidup aku ngan bucuk aku jer, aku tetap ader kwn...
...sbb bff aku ckp, aku ttp ader hidup aku, n am ttp ader hidup dia sndri...
...thankz nanie...



...bucuk aku...




...aku rindu dia...




...sweet memory...




...i miss u bucuk...
...really miss u...
...sorry...



...sila jgn tanyer aku aper bila baca k...
...sorry sebab guna contoh member cni...

No comments: