Kumbang & Bunga

Feb 24, 2009

- - -sunway piramid- - -

...huhuhu, tym aku wat en3 ni, aku dah pn ader dlm bilik aku ni...
...bukan bilik kat umah, tp dekat UUM tau...
...ngeeeeeee, kan best aku ader lg kat sana...
...aku xdpt dh nk jemput adik aku kat tadika dia...
...xdpt mkn ngan dia lg...
...lg 1, xdpt, nk jumpa lg ngan bucuk aku...


...tp xperlahhh, tym blik hr 2, aku bleh kata puas jugaklaaa jumpa family n bucuk aku...
...dpt duk umah masak2, wat caremal, pg mkn2 ngan family, mkn ngan bucuk sume...
...aku nk tayang dulu pic yg aku amik ngan bucuk aku kat sunway piramid...
...gedikkk pulak kn nk tayang2...
...ahhhhh, biarrlaaahhhhh, nk gedik2 kejap...
...sesi menayang boyfriend(bak kata cik ungu kita)...
...hahahaha, sebab aper dia ckp cm2, sebabbbbb...(tanyer dia sendri eih)


...okey, proses menanyang bermulaaaa...


...ni laaa bj yg aku pakai nk jumpa my bucuk...
...nmpak aper2 x...hihihi




...bucuk la pakai snowcap(ape ntah nama topi 2)...


...yg lawakkknyerrr, aku dressup ladiess2, dia pulak rugged mcm 2...
...xsesuai tauuuuu...
...aku ingat dia pakai kemeja, dia bleh ckp kawan2 dia xbg...
...dia ckp xsesuai nk kuar date, nmpak cm indon maner ntah member2 die kata...
...abih 2, dia ingat, pakai suar2 ketat 2, xmcm mat indon kerrrr...
...xsukeeeee tau x!!!...
...baju dah okey dah, heheheheee, i likeeee...
...cume suar dia jerr(nasib gambar xder nk tayang)...


...tgk 2, ngan rantai saper ntah dia pakai...

...okey, ni kes nk kutuk bf sendri nie...
...aku tanyer dia, dr topi ke kasut, sumer kawan punyer kerrr...
...dia jwp per tau, isshhh xderlaaa...
...spenderrrr jerr dia punyerrr...
...tergelak aku tau, aku ckp kat dia, sure ker spenderr dia kn...
...kot2 laaa terambik member nyer gakkk...
...dia ckp, jap dia nk cekkk...
...opppsssss...=)
...xdeeennyerrrr...hihihihii


...kitorang nk amik skali ngan view kat belakang...
...tp xnmpk pulak...
...bucuk arrr, perut bunciiitt...=D




...dekat mcD...

...kelmarin jumpa dia pn, mkn mcD, ni kat sunway pn mkn mcD...
...nk wat cmnerrr, dia suh aku pilihhh...
...aku dah laaa kempunan ayam spicy mcD 2...
...kelmarin 2, bleh pulak g mcD shahalam, dia ckp, xder, kene tunggu lambat lg...
...xpernah2 aku g mcD nk order, org 2 ckp xder...
...so, g sunway, dah tentu2lah aku nk mkn ayam spicy 2...


...kog xder ker nampak per2 beza kat aku...
...rambut aku curly okeyyyy...
...sukeeee3...




...ni la spicy chicken mcD yg hbis aku bedal...
...aku kasi bucuk cikit jer...
...tang kulit bg laa...
...yg rempah pedas2 2, sory eihhh, i2 i suke tau...


...lepas mkn, jalan2 kejap, pas2, bucuk belikan aku something...
...ini pulak, proses menunjuk2 sesajor jerrr...
...sukeee sgtt...

...taaadaaaaa...
...cute kan...

...2 la funflops yg bucuk aku belikan...
...saiz paling besar tau...
...saiz 8...
...bleh dia ckp kaki aku mcm kaki gajah...
...mcm saiz dia dah, eh, helloooo, guy ngn gurlz nyer kasut, mane sama besar...
...haruslahhh, aku saiz 8 n dia saiz 10(kot)...
...tinggi pn nk dekat same eih...


...then, dah happy2 dpt selipar, dia blanja aku mkn icecream pulak...
...ice cream cheese resberry aper ntah name dia...
...aissh, pedulila nama dia ape, tp sedapppp gilerrr tau...


...thank u bucuk...
...nnt dtg cni pulak eihhhh...
...=)...




...k laaa, dah nk kul 6 dah...
...kang, aku sorg yg xmndi ag...
...k laaaaa, babyeeeee...


No comments: